Zdroje pro zajištění shody uvnitř organizace

Organizační struktura firem dnes bývá velmi komplexní a rozhodování o investicích je zřídka záležitostí jednoho člověka. Abyste mohli vaše plány uskutečnit a maximalizovat jejich přínosy, je nezbytné získat souhlas vašich byznys partnerů, na jejichž cíle mají ty vaše přímý dopad.
Využijte níže uvedené zdroje k tomu, abyste mohli rychle, snadno a v kontextu obchodních cílů vaší organizace komunikovat, jak vám naše řešení pomůže s těmi nejdůležitějšími prioritami.

Popište jedinečnou hodnotu Gartner

Nemají zainteresované strany ve vaší organizaci žádnou zkušenost s Gartner nebo službami, které poskytujeme? Využijte tento dokument, který souhrnně popisuje naše znalosti a jedinečnou schopnost pomoci dosáhnout těch nejkritičtějších cílů a priorit.

Přehledový dokument si můžete stáhnout níže.

Stáhnout

Podělte se o benefity se svým týmem

Ujistěte se, že každý, kdo získá přístup k podpoře Gartner, využívá službu efektivně už od prvního dne. Seznamte členy týmu, kteří pracují na klíčových iniciativách, s detaily ohledně naší podpory, směřující vždy na konkrétní projekty.

Přehled našeho týmového řešení si můžete stáhnout níže.

Stáhnout

Pojistěte si schválení rozpočtu

Připravte case na investici do Gartner řešení společně s vašimi byznys partnery. Využijte tyto podklady, které vám pomohou lépe pozicovat naši službu a vysvětlit, jak přispěje k realizaci vašich klíčových priorit.

Níže si stáhněte nástroj pro vytvoření business case, který vám pomůže najít shodu s vaším CFO, CEO nebo finančním týmem.

Stáhnout

Poslechněte si naše klienty

Poslechněte si, jak ve společnosti MinterEllison Gartner funguje de facto jako jeden z členů týmu, který vrcholovým manažerům dodává kredibilitu a důvěru tím, že validuje jejich názory a poskytuje informace, strategické poradenství a praktické nástroje k dosažení těch nejdůležitějších cílů a priorit.

Staňte se součástí největší globální IT komunity

Naše velikost nám umožňuje uvolnit na podporu našich klientů obrovské množství zdrojů včetně doporučení a analýz, postavených na zpětné vazbě komunity našich zákazníků po celém světě. Díky nim získáte jedinečný pohled na trendy, osvědčená řešení a příležitosti, které formují trh napříč jednotlivými rolemi, regiony a průmyslovými sektory.

Více než 700 konferencí

Získejte nové informace a osobně je prodiskutujte s kolegy z organizací, jako je vaše, na některé z našich špičkových konferencí včetně více než 220 akcí určených vrcholovému managementu nebo 75 globálních IT eventů.

Více než 100 zemí

Velikost naší organizace nám umožňuje podporovat více než 15 000 organizací ve více než stovce zemí na světě.

Více než 2 000 expertů Gartner

Nebývalá hloubka a šíře znalostí je v našich lidech, kteří provedou na 130 000 interakcí s vrcholovými manažery ročně.

73 % z žebříčku Global 500

Lídři z organizací, počínaje malými organizacemi a konče globálními, nadnárodními firmami, se spoléhají na naši podporu při řešení těch nejkritičtějších priorit.

Udělejte investici, která se vyplatí

Hloubka naší expertízy a rozsah našich benchmarků a nástrojů pro diagnostiku a redukci nákladů pomáhají klientům vygenerovat významné úspory napříč organizací. V situaci, kdy roste tlak na systematické snižování nákladů, se vybavte i vy nástroji, které vám umožní přijímat ta nejlepší možná rozhodnutí.

Vyhnout se zbytečným nákladům

Uspořte až 30 % z celkových nákladů analýzou celkových nákladů TCO, návratnosti investice a benefitů, rozsahu a rizik.

Obhájit rozpočet/pracovní sílu

Porozumějte tomu, jaké výdaje mají srovnatelné organizace nebo s jakými zdroji byste měli u jednotlivých projektů počítat.

Zhodnotit vyspělost procesů

Udělejte si okamžitý obrázek o procesech ve vaší organizaci a konkrétních krocích k jejich zlepšení.

Benchmarkování klíčových IT metrik

Pomozte snížit náklady na IT tím, že se v první řadě seznámíte se špičkovými metrikami a zjistíte, jak by vaše výdaje vyjádřené v poměru k příjmům nebo provoznímu rozpočtu měly vypadat.

Najděte příležitosti k úsporám v kontraktech

Děláme pravidelné roční revize kontraktů nebo nabídek na hardware, software a telekomunikační služby, abychom vám pomohli vyjednat takové podmínky, které povedou k dalším úsporám.

Ušetřit čas

Průměrné rozhodnutí zabere organizaci 8 až 9 měsíců. Gartner zkracuje tento časový rámec až o 60 %.

Rozšiřte svůj tým

Na kolik by vás vyšlo zaměstnat více než 2 000 odborníků, specializovaných na jednotlivé dílčí oblasti IT? Namísto toho máte k dispozici hotové nástroje a šablony poptávkových dokumentů RFI/RFP, audity nebo podporu při odpisech, které vám nahradí práci dalších lidí a ušetří čas.

Získejte jistotu při rozhodování

Pracujte s jedním důvěryhodným a nezkresleným zdrojem při veškerých auditech a prověrkách a mějte důvěru ve vaše rozhodnutí.

Můžeme si promluvit?

Jsme připraveni pomoci vám úspěšně zvládnout nadcházející technologické výzvy i problémy v oblasti byznysu. Dejte nám vědět, jakmile budete mít zájem o schůzku nebo se budete chtít na cokoli zeptat.