Komentáře a články
Nejnovější komentáře a články členů našeho týmu a tipy na zajímavé články analytiků společnosti Gartner

Digitální KPI – jak měřit digitální byznys (II.)

Digitální KPI, či přesněji KPI pro digitální byznys, lze podle analytiků společnosti Gartner rozdělit na dvě hlavní skupiny: na KPI určená pro měření digitální optimalizace a KPI navržená pro měření zcela nových digitálních obchodních modelů. Ve druhém díle naší minisérie se podíváme podrobně na typické příklady první skupiny digitálních výkonnostních indikátorů. Autor: Lukáš Erben, šéfredaktor informační služby INSIDE (KPC-Group, zastoupení Gartner pro ČR, SR a Rumunsko) V úvodním díle naší minisérie jsme vám minulý týden představili koncept a anatomii digitálních KPI, stručně tedy pouze připomeneme jejich základní všeobecné atributy. KPI pro digitální byznys typicky měří pokrok v konkrétní oblasti, která zásadně přispívá k digitálním obchodním výsledkům. Jednou z dnes nejčastěji řešený ...

Digitální KPI – jak měřit digitální byznys (I.) ...

Bezmála polovina organizací dnes nemá stanovené metriky pro měření pokroku ...

Nad Bratislavským hradem duněla Tublatanka ...

Jubilejní desátá TOP ICT Garden Party přilákala ve čtvrtek 7. června večer ...
Tiskové zprávy
Vybrané tiskové zprávy společnosti Gartner (kompletní archiv na webu Gartner) a tiskové zprávy KPC-Group

Konference „Den umělé inteligence a strojového učení“ ukázala světové trendy v A ...

Na konferenci „Den umělé inteligence a strojového učení“ (AI & ML Day) ...

Lidé budou do dvou let trávit v průměru více času diskusí s boty a virtuálními a ...

Do roku 2020 začnou lidé v průměru trávit vice časů konverzacemi s boty a v ...

AI v dohledné době většinu odvětví zásadně nepromění. Bude ale významně přispívat k jejich obchodním výsledkům – ať už cestou úspor, růstem obratu nebo obojím.

Umělá inteligence (AI) již dnes umožňuje, prostřednictvím svých technických disciplín jako je strojové a hluboké učení, využít data při řešení nejrůznějších úloh, jako je automatizace řízení, rozpoznávání vzorů nebo zlepšení interakce se zákazníky. Viceprezident výzkumu Gartner Alexander Linden ve středu 16. května zahájil „Den umělé inteligence a strojového učení“ (Artificial Intelligence and Machine Learning Day), akci určenou CIO a dalším lídrům odpovědným za obchodní a technologickou inovaci a transformaci, přednáškou o klíčových trendech v oblasti umělé inteligence a strojového učení. “Podstatou strojového učení je mapování dat za účelem hledání odpovědí na některé klíčové otázky byznysu – například kolik výrobků bude prodáno nebo zda zákazník zruší kontrakt,” vysvětluje Dr. Linden. “Výstupem je často prostá odpověď ano či ne, 0 nebo 1. Proces, kterým se strojové učení využívající neuronové sítě ...