Růst a tržní podíl jsou pro maloobchodníky zásadní

Digitálně gramotní zákazníci, noví hráči na trhu a nové obchodní modely převrací tradiční retail naruby. Podle CIO průzkumu Gartner z roku 2018 se růst (44 %) jako byznysová priorita maloobchodníků reagujících na složitou situaci umístil daleko před digitálními strategiemi (15 %). Retail se musí vyrovnat se vznikem nových skupin zákazníků včetně věcí a s úrovní zákaznické zkušenosti, kterou očekávají. Gartner vám pomůže prioritizovat investice do modernizace technologií tak, abyste byli schopni inovovat a transformovat váš byznys směrem k unifikovanému, na zákazníka orientovanému retailu.

Zákaznicky orientovaná zkušenost

Úspěšný unifikovaný maloobchodní prodej usnadňuje a podporuje různé životní styly zákazníků tím, že nabízí konzistentně příjemnou zkušenost. Retailoví CIOs by měli investovat do technologií, které veškeré zákaznicky orientované procesy sjednocují.

Porozumějte nejnovějším trendům, které ovlivňují retail

Proměňte vizi v konkrétní kroky na konferenci Gartner Symposium/ITxpo, na které nejúspěšnější CIOs z celého světa získávají strategický náhled na nejnovější trendy ovlivňující podobu IT a byznysu. Díky tomuto jedinečnému setkání analytiků Gartner, odvětvových expertů, vašich kolegů z retailu a dodavatelů můžete objevit nové přístupy k těm nejtěžsím výzvám, s důvěrou učinit zásadní rozhodnutí a dosáhnout tak jako leader významných úspěchů.

Webové stránky konference

Gartner je důvěryhodným poradcem a zdrojem objektivních informací pro více než 15 600 organizací ve více než stovce zemí na celém světě.

Ověřte si, jak vám můžeme pomoci vyřešit vaše nejdůležitější priority.