Kdy:
20. března 2018
Kde:
Hotel Marriott, Holandská 12, Brno
Kdo:
CEO a majitelé IT/technologických firem a startupů s vlastním produktem/službou
Jazyk:
Akce proběhne v anglickém jazyce.

Program

08:30 - 09:00
Registrace a káva
08:50 - 09:00
Go2Market kick-off with the panelists
09:00 - 10:00
Choosing the right routes to market for your new product. Building a scalable indirect sales channel

Přednáška Marka Paina: Poskytovatelé nově se rodících technologií a služeb často stojí před otázkou, zda a jak vytvořit nepřímý prodejní kanál pro rozvoj svého byznysu. Přednáška nabídne best practice pro výběr správné cesty na trh a poradí CEO a vlastníkům, jak vystavět pevné základy škálovatelného programu prodejních kanálů.

10:00 - 10:40
Panelová diskuse - lokální Go2Market zkušenosti

Panelisté:

  • Billy Graham – Price f(x)
  • Petr Špringl – Flowmon
  • Ján Vrabec –  ESET
10:40 - 11:00
Přestávka, káva
11:00 - 12:00
Focus on Partner Relationship Management to Grow Your Channel Partner Sales

Přednáška Ilony Hansen: Řada podniků zavedla strategii prodejních kanálů jako efektivní cestu zvyšování obratu. Přednáška bude zaměřena na to, jak správně chápat, plánovat a rozvíjet partnerské vztahy pomocí speciálních PRM aplikací – a dlouhodobě se odlišit od konkurence i v nepřímých prodejních kanálech. CEO a vedoucí pracovníci z řad IT se dozvědí, jak a proč používat PRM aplikace v rámci strategie prodejních kanálů ke zvýšení ziskovosti, provozní efektivity a spokojenosti partnerů.

12:00 - 13:00
Oběd a neformální diskuse/networking
13:00 - 15:00
Individuální diskuse s analytiky

Individuální diskuse s analytiky (analyst inquiry) – 30ti minutové sloty. Je nutná registrace předem, více viz. sekce registrace níže.

Přednášející a panelisté

Mark Paine
  • 5 let celkem u společnosti Gartner
  • 29 let v IT odvětví
  • 29 let v odvětví technologií a telekomunikací
  • 7 let ve výrobním odvětví

Role a specializace

Mark Paine je ředitelem výzkumného týmu pro oblast poskytovatelů technologií a služeb. Zaměřuje se na globální a regionální strategii prodejních kanálů, patnerské programy a marketing, strategii vstupu na evropské trhy a prodej patnerskými kanály.

Mezi lety 1992 a 2010 působil Mark Paine na různých pozicích v oblasti prodejních kanálů v Microsoftu, včetně řízení největších partnerů ve Velké Británii a řízení partnerské strategie a programů v regionu západní Evropy, pokrývajícím 12 zemí.

Před příchodem do Gartner v roce 2013 působil v poradenských a konzultačních rolích v oblasti prodejních kanálů se zaměřením na UC, BI a systémovou integraci či poradenské služby. Před nástupem do Microsoftu působil ve společnosti Olivetti a Marconi v oblasti produktového marketingu a IT implementací.

Ilona Hansen
  • 3 roky u společnosti Gartner
  • 23 let v IT odvětví
  • 23 let v odvětví technologií a telekomunikací

Ilona Hansen je ředitelkou výzkumné skupiny pro oblast aplikací. Odpovídá za vedení výzkumných programů v oblastech strategie CRM aplikací a je spoluautorkou magických kvadrantů Sales Force Automation a CRM Lead Management.

Mezi témata, která podrobně pokrývá, patří prodejní technologie včetně aplikací pro akceleraci prodeje a řízení vztahů s partnery (PRM) v nepřímých obchodních modelech. Má zkušenosti se řízením rozvoje obchodních organizací, obchodními procesy a přemosťováním organizačních struktur. Pokrývá také CRM strategie a plánování nasazení či obnovy CRM systémů.

Před nástupem do Gartner působila jako Senior Sales Operations Manager v Polycomu a Fujitsu Siemens Computers, kde řídila na rozličných projektech až šedesátičlenné týmy, řídila rozvoj prodejních a marketingových nástrojů pro management i jednotlivé týmy. Ve společnosti Polycom vedla regionální obchod s odpovědností za 20 trhů, ve Fujitsu Siemens byla odpovědná za obchodní projekty v rámci EMEA napříč 21 zeměmi.

Billy Graham

Viceprezident ekosystémů Price f(x), nejskvělejšího týmu a naceňovacího/CPQ řešení na této planetě (dle našeho skromného názoru).

Naše spolupráce s Gartner je postavena na třech pilířích. Tím prvním je příležitost oslovit analytiky připravující jednotlivé reporty. Druhým je možnost bavit se s duchovními lídry odvětví a získávat jejich zpětnou vazbu. Třetím je okamžitý přístup ke studiím a best practice týkající se každé z oblastí, jež řešíme.

Petr Špringl

Ředitel pro produkty a strategická partnerství Flowmon, tvůrců řešení pro monitoring sítí, jež jsou výkonná, škálovatelná a snadno použitelná.

Spolupráce s Gartner nám přináší především cennou zpětnou vazbu na naši firmu a produkty od analytiků, kteří skutečně rozumí trhu a trendům. Jejich rady a poznámky nás inspirují a pomáhají nám posouvat se vpřed.

Ján Vrabec

Ředitel pro globální odvětvové vztahy ESET, společnosti, jejíž řešení ochraňují více než 100 milionů uživatelů ve více než 200 zemích a oblastech světa.

Gartner nám pomáhá lépe porozumět velkým podnikům, které jsou často jeho zákazníky. Ve studiích nacházíme jedinečné pohledy na tržní trendy, vertikály, prodejní kanály, konkurenty a především na potřeby a preference uživatelů. Ještě větší hodnotu pak pro nás mají osobní rozhovory s analytiky, během nichž získáváme užitečné postřehy, vhled a zpětnou vazbu na naši strategii, plány a řadu dalších věcí.

Registrace

Tato akce je určena pouze zvaným účastníkům. Máte-li zájem o registraci, napište prosím na hkabilova@gartner.cz. Potvrzení registrace vám pošleme ihned po jejím zpracování.

Budeme rádi, když coby účastník věnujete několik minut vyplnění krátké ankety, jejíž výsledky budeme na akci též prezentovat. Zároveň nám pomůžete co nejlépe připravit obsah semináře tak, aby reflektoval i Vaše potřeby a preference. Dotazník online ZDE.

V rámci pracovní snídaně můžete využít jedinečnou příležitost hovořit s analytikem přímo v rámci 30ti minutové privátní konzultace, během níž můžete prodiskutovat konkrétní řešení vašich potřeb i výzev v příslušné oblasti. Obraťte se prosím na nás pro další informace.

Místo konání akce

Hotel Marriott, Holandská 12, Brno