Program
„Ekosystémy a jejich role ve vašem byznysu“
V rámci interaktivního online brífinku Vám vysvětlíme, jak v rámci digitální transformace budovat nové obchodní modely. Chcete začít generovat nové příjmy mimo váš tradiční business? Dává smysl budovat I ve vaší organizaci vlastní ekosystém? A pokud ano, tak kde začít? Kdo by měl bý vlastníkem nápadu a jak o něm přesvědčit v podniku ostatní? Jak vybudovat uvěřitelný příběh pro board? Jak na novém obchodním modelu vydělávat? Jaké jsou stavebí kameny pro úspěšnou implementaci? Měli byste čekat na byznys či vlastníky produktových řad? Jaká je role CIO a dalších členů vedení IT? V průběhu briefingu zmíníme příklady a zkušenosti z řady firem z celého světa.
Petr Brávek, člen představenstva České spořitelny, odpovědný za IT a řízení, bude hovořit o tom, jak současné prostředí změnilo potřeby a chování klienta a jak se nové modely obchodu dají využít k reakci na tyto změny a vytváření nový příležitostí.
Přednášející
Hung LeHong je význačný analytik a víceprezident výzkumu Gartner. Komunikuje především s generálními řediteli a digitálními lídry v organizacích. Pomáhá definovat nové obchodní modely a přináší trendy od světových firem. Pomáhá managementu porozumět, jaké trendy v následujících letech ovlivní jejich podnikání tak, aby mohli inovovat přístup svých firem, a byli tak úspěšnější a efektivnější v budoucnu. Před nástupem do společnosti Gartner pracoval v konzultační společnosti Accenture, kde pracoval osm let se zákazníky z retailu a telekomunikačních služeb v Kanadě a USA. Pomáhal klientům s procesy a organizačními změnami, které přináší velké transformační projekty v různých oblastech podnikání. Předtím pracoval pan LeHong pro General Electric v Manufacturing Management Programu.