Kdy:
16. května 2018
Kde:
Art Deco Imperial Hotel Praha
Kdo:
CIO a IT ředitelé, C-level exekutiva s odpovědností za IT, inovaci a transformaci
Jazyk:
Tato akce proběhne v angličtině.

Program

08:30 - 08:55
Registrace a káva
08:55 - 09:00
Úvodní slovo
09:00 - 10:00
Key trends in “Artificial intelligence” and Machine Learning

Alexander Linden, viceprezident výzkumu Gartner

Umělá inteligence a strojové učení dává organizacím obrovské a před několika lety ještě netušené možnosti jak klasifikovat a předpovídat. Rychlý technologický rozvoj nicméně znamená, že se často zároveň jedná o jízdu na horské dráze. Přednáška Dr. Lindena vám pomůže porozumět těmto otázkám:

  • Co je AI a proč je tak úžasná?
  • Jaká jsou typická úskalí a jak se jim vyhnout?
  • Jak rozvíjet AI projekty založené na ML (strojovém učení)?
10:00 - 10:20
Přestávka a káva
10:20 - 11:20
NLP and conversational platform capabilities for enterprise

Anthony Mullen, ředitel výzkumu Gartner

V roce 2020 bude průměrná osoba trávit více času konverzováním s boty a VA (virtuálními asistenty) než se svým životním partnerem. Budeme s nimi hovořit při nakupování, prodeji, vyjednávání, stížnostech a uzavírání obchodů. Přednáška Antony Mullena vysvětlí, jak se uživatelské zkušenosti posouvají směrem k přirozenějším rozhraním poháněným AI, jak se změní způsob, jímž komunikujeme a jaké jsou reálné dopady těchto změn na podnik a jeho IT:

  • Proč je třeba rozvíjet schopnosti práce s přirozeným jazykem již nyní?
  • Jak jej podniky využívají pro rozvoj byznysu?
  • Jaké taktické a strategické kroky bychom měli učinit?
11:20 - 11:40
Přestávka a káva
11:40 - 12:55
Příklady využití v lokálních podmínkách + panel

Příklady pilotních projektů a implementací řešení zahrnujících prvky AI, ML či konverzačních systémů u tuzemských organizací – podrobnosti připravujeme.

12:55 - 13:00
Závěr
13:00 - 14:00
Oběd a networking

Přednášející

Alexander Linden

Alexander Linden je Viceprezidentem výzkumu Gartner se specializací na oblast datové vědy, strojového učení a pokročilých algoritmů. Dr. Linden pomáhá zákazníkům při rozhodování, zda příslušná řešení vytvořit, koupit či outsourcovat, věnuje se problematice governance v oblasti datové vědy a sleduje nejnovější vývoj v oblastech strojového učení a umělé inteligence (oblastem jako jsou konverzační rozhraní, Q&A systémy a chatboti se nicméně nevěnuje podrobně).

Před návratem do Gartneru pracoval Dr. Linden jako poradce Světové Banky a Fraunhoferova institutu a založil dvě vlastní společnosti z nichž jedna, clickworker.com, patří dodnes mezi přední poskytovatele crowdsourcingu v oblasti analýzy textu a obrazu, extrakce metadat a otevřené inovace.

Dr. Linden působil u Gartneru poprvé v letech 1998 až 2006 a odcházel z pozice viceprezidenta výzkumu v oblasti rodících se technologií (Emerging Technologies). Během tohoto působení vedl celosvětově výzkum v oblasti pokročilé analytiky, vytěžování dat a sémantických technologií byl u zrodu speciálních výročních zpráv o Hype křivkách Gartner.

Pět hlavních témat, s nimiž zákazníkům pomáhám

  • Jak postavit, rozvíjet a využívat týmy pro datovou vědu v rámci organizace?
  • Jak se budou dál vyvíjet chytré systémy, strojové učení, datová věda, AI a kognitivní systémy?
  • Jak lze hluboké učení nebo neuronové sítě reálně využít v podnicích?
  • Jaké softwarové nástroje pro tyto oblasti zvolit?
Anthony Mullen

Anthony Mullen vede multioborový výzkum – často napříč mnoha oblastmi jež Gartner pokrývá s cílem vytvořit detailnější vhled do sféry osobních technologií. V současné době se věnuje tématům: virtuální osobní asistenti (VOA/VPA) a boti, umělá inteligence (AI) a konverzační platformy, multidimenzionální wellness a zdraví, občanské role a technologie v chytrých městech, prediktivní analytika a uživatelská data a také makrotrendy a modelové předpovědi napříč osobními technologiemi.

V minulosti pracoval Anthony Mulen pro společnosti ze žebříčku Fortune 500 – podporoval je v oblasti výzkumu od nových nápadů a prototypování, přes vývoj až po nasazování inovativních produktů, architektur a služeb. Během své kariéry se podílel na realizaci řady pilotních řešení v oblastech telekomunikací, médií, sociálních sítí a nositelných technologií.

V nedávné době pracoval s týmy v oblasti datové vědy na projektech strojového učení, velkých dat, analytiky a AI technik s cílem nacházet odpovědi na složité problémy v oblastech jako jsou zákaznické cesty, mobilita, chytrá města, nositelná elektronika, zdraví, automobilový průmysl a maloobchod.

Pět hlavních témat, s nimiž zákazníkům pomáhám

  • Dopady a způsoby využití umělé inteligence (AI) ve spotřební sféře
  • Strategie a taktika pro virtuální osobní asistenty (VPA) a boty
  • Pochopení uživatelských trendů na základě chování a způsobu používání
  • Role občanů a jejich technologií v chytrých městech
  • Jak rozvíjet a pracovat s týmy pro datovou vědu, analytiku a kognitivní vědy

Registrace

Registrační poplatky:

  • Klienti Gartner a držitelé osobní pozvánky: zdarma
  • Standardní poplatek: 18 000 Kč (+ DPH)

Máte-li zájem o účast, napište prosím e-mail na vvapenkova@gartner.cz nebo se zaregistrujte online (tlačítko Registrovat se). Jakmile Vaši registraci zpracujeme, pošleme Vám potvrzení e-mailem.

 

Registrační poplatky

Bezplatná registrace (klienti Gartner, osobní pozvánka)Standardní poplatek 18 000 Kč (+ DPH)

 

Platba fakturou

 
 

Soukromí

Gartner/KPC-Group bez vašeho vědomí nepředá uvedené osobní údaje žádné jiné společnosti, jedině pokud by tak zákon výslovně stanovil. Je-li při poskytování našich služeb nutné sdílet osobní informace se třetími stranami, požadujeme po nich, aby jednaly podle pravidel na ochranu soukromí společnosti Gartner, jejímž výhradním zastoupením pro ČR, SR a Rumunsko je společnost KPC-Group, s.r.o. Tato pravidla jsou k dispozici na www.gartner.com/privacy/.

 

Storno podmínky

Registrace musí být zrušena písemně nejpozději 10 pracovních dní před konáním akce. Při pozdějším oznámení nebo v případě neúčasti vám bude účtován plný účastnický poplatek.

 

Místo konání akce

Art Deco Imperial Hotel Prague, Na Poříčí 15, Praha 1

Hotel Imperial je dostupný MHD ze stanic metra Florenc (linky B a C) a Náměstí Republiky (linka B, výstup směr Masarykovo nádraží). Poblíž se také nacházejí stanice tramvají (Bílá Labuť, Masarykovo nádraží, Náměstí Republiky) a žezniční stanice Masarykovo nádraží. V případě cesty autem doporučujeme parkování v nákupním centru Palladium (placené, vjezd z ulice Revoluční).