Program
Sladění dat a analytiky s měřitelnými obchodními výsledky by mělo být jednoduché a samozřejmé. Přesto je určení, sledování a zaznamenávání obchodních přínosů pro většinu organizací stále výzvou. Víme, že “ukázat měřitelnou hodnotu je těžké” – ale také víme, že to jde.
Během přednášky se dozvíte:
- Jak vytvářet či stavět hodnotové příběhy,
- jak seřadit a prioritizovat iniciativy v oblasti dat a analytiky,
- jak vyčíslit a vysvětlit přínosy datových a analytických programů.
Přednášející
Alan Duncan je viceprezidentem pro datovou a analy-tickou strategii a ředitelem pro data (CDO). Je uznávanou autoritou a vedou-cím pracovníkem v oblasti datové strategie, podnikové analytiky, kultury a obchodních změn založených na datech, správy dat a kvality dat.
Za svou kariéru trvající více než 29 let,poskytoval Alan Duncan strategické poradenství pro špičková řešení v oblasti správy dat, business intelligence, datových skladů, správy kmenových dat, správy dokumentů a řízení znalostí. Spolupracoval s klienty z různých průmyslových odvětví, včetně telekomunikací, finančních služeb, maloobchodu, státní a federální správy, přírodních zdrojů, veřejných služeb a výroby. Řada jeho klientů byly mezinárodní podniky působící ve více zemích.
Je také spolupracujícím členem fakulty na University College Cork (UCC), kde přednáší v magisterských programech Data Business a Digital Health.