Kdy:
30. 3. 2022
Kde:
Akce proběhne online, odkaz bude registrovaným účastníkům zaslán e-mailem
Jazyk:
Jazykem akce je angličtina

Program

10:00 - 10:05
Přihlášení a přivítání účastníků
10:05 - 10:45
Přednáška Alana Duncana

Sladění dat a analytiky s měřitelnými obchodními výsledky by mělo být jednoduché a samozřejmé. Přesto je určení, sledování a zaznamenávání obchodních přínosů pro většinu organizací stále výzvou. Víme, že “ukázat měřitelnou hodnotu je těžké” – ale také víme, že to jde.

Během přednášky se dozvíte:

  • Jak vytvářet či stavět hodnotové příběhy,
  • jak seřadit a prioritizovat iniciativy v oblasti dat a analytiky,
  • jak vyčíslit a vysvětlit přínosy datových a analytických programů.
10:45 - 11:00
Q & A

Přednášející

Alan Duncan

Alan Duncan je viceprezidentem pro datovou a analy-tickou strategii a ředitelem pro data (CDO). Je uznávanou autoritou a vedou-cím pracovníkem v oblasti datové strategie, podnikové analytiky, kultury a obchodních změn založených na datech, správy dat a kvality dat.

 

Za svou kariéru trvající více než 29 let,poskytoval Alan Duncan strategické poradenství pro špičková řešení v oblasti správy dat, business intelligence, datových skladů, správy kmenových dat, správy dokumentů a řízení znalostí. Spolupracoval s klienty z různých průmyslových odvětví, včetně telekomunikací, finančních služeb, maloobchodu, státní a federální správy, přírodních zdrojů, veřejných služeb a výroby. Řada jeho klientů byly mezinárodní podniky působící ve více zemích.

 

Je také spolupracujícím členem fakulty na University College Cork (UCC), kde přednáší v magisterských programech Data Business a Digital Health.

Místo konání akce

Akce proběhne online, odkaz bude registrovaným účastníkům zaslán e-mailem / do kalendáře